E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Cічень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

     Нова модель вирішення трудових спорів в Україні      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01004, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

В. Пазяк, заступник начальника відділення НСПП в Закарпатській області – завідувач сектора правового забезпечення

17032016116 березня 2016 року до відділення НСПП в Закарпатській області (далі – Відділення) звернулись наймані працівники Закарпатської філії Національної телекомпанії України з приводу невиплати їм заробітної плати за лютий-березень 2016 року. Грубе порушення норм трудового законодавства спонукає їх до проведення страйку.

Під час зустрічі з головою профспілкового комітету та журналістами телекомпанії заступник начальника Відділення – завідувач сектора правового забезпечення В. Пазяк роз’яснив працівникам компанії, що відповідно до Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» у разі загострення стану соціально-трудових відносин найманим працівникам необхідно на загальних зборах або шляхом збору підписів висунути до роботодавця вимоги щодо усунення порушень норм трудового законодавства. Представникам телекомпанії з цього приводу надано вичерпні консультації про висунення до роботодавця вимоги та порядок вступу в колективний трудовий спір (конфлікт).

Працівники компанії, в свою чергу, завірили, що свої права на отримання зароблених коштів будуть вирішувати у законному порядку.

17 березня 2016 року проведено загальні збори найманих працівників телекомпанії, на яких керівник завірив працівників, що питання про оплату праці врегульовано і наступного тижня всі отримають заробітну плату, таким чином, передумов виникнення незаконних акцій соціального протесту не передбачається.

Стан соціально-трудових відносин у Закарпатській філії Національної телекомпанії України знаходиться під контролем Відділення.