І.Литвинчук, головний спеціаліст відділення НСПП в Житомирській області
З метою забезпечення здійснення соціального діалогу в області, відділення НСПП в Житомирській області (далі – Відділення) постійно проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу по здійсненню оцінки відповідності критеріям репрезентативності громадських організацій та її підтвердження на територіальному рівні. Відповідно пункту 2 статті 7 Закону України «Про соціальний діалог в Україні» підтвердження репрезентативності суб'єктів сторони профспілок та сторони роботодавців здійснюється НСПП та її відділеннями один раз на п'ять років.
Введення в дію Закону України «Про соціальний діалог в Україні» стимулює профспілки та організації роботодавців для більш активної праці над розширенням існуючого складу членів організації, а також спонукає до дій із зміцнення своїх позицій.
21 липня 2016 року в приміщенні Відділення відбулась зустріч начальника Відділення С.Лісневського та головного спеціаліста Відділення В.Шелеста з головою і виконавчим директором Об’єднання організацій роботодавців Житомирської області (далі – Об’єднання роботодавців) С. Бутенком та Ю. Гамкрелідзе, у ході якої були обговорені питання щодо взаємодії сторін соціального діалогу у виробленні стратегії та напрямків спільної діяльності і участі в ній Відділення. Стороною роботодавців на основі аналізу стану соціального діалогу в області висловлено підтримку пропозицій Відділення щодо розгляду проблемних питань соціального діалогу на засіданнях територіальної тристоронньої соціально-економічної ради. Також. поінформовано про наміри Об’єднання роботодавців об’єднатися з іншими організаціями роботодавців регіону з метою спільної діяльності.
У зв’язку із закінченням термінів репрезентативності Об’єднання роботодавців, начальником Відділення С. Лісневським надані рекомендації з питань підготовки відповідних документів на розгляд комісії Відділення з проведення оцінки відповідності критеріям репрезентативності та підтвердження репрезентативності суб’єктів сторін профспілок та організацій роботодавців.