E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Червень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

     Нова модель вирішення трудових спорів в Україні      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01004, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

О. Атаманюк, начальник відділення НСПП в Полтавській області

Pol1001201709 січня 2018 року відбулося заняття постійно діючого семінару при Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області (далі – ГТУЮ) для працівників юридичних служб підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування міста Полтава та Полтавського району. Семінар відвідало близько 25 юристів.

У рамках Угоди про співпрацю між ГТУЮ та відділенням НСПП в Полтавській області (далі – Відділення) у сфері правової освіти населення, сторін соціально-трудових відносин та відповідно до Програми проведення семінарських занять на 2017-2018 роки, з метою поширення знань щодо порядку вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) (далі – КТС(К)) серед працівників юридичних підрозділів, на семінарі виступила О. Атаманюк, начальник Відділення.  

Висвітлювалася тема:«Сторони колективного трудового спору (конфлікту), порядок висунення вимог та строки їх розгляду».

Під час розгляду теми лектор детально розповіла на кого поширюється дія норм Закону України «Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)» (далі – Закон), в яких випадках і хто може бути стороною КТС(К), а також про послідовність формування і затвердження вимог найманих працівників на загальних зборах, конференції та шляхом збору підписів відповідно до Закону та нормативних актів НСПП.

Окрему увагу слухачів було зосереджено на необхідності дотримання обов’язкових умов при підготовці до вступу в КТС(К), а також наведено приклади найбільш поширених помилок, яких припускається сторона найманих працівників на етапі формування та висунення своїх вимог до роботодавця.

Підкреслила, що відповідно до Закону разом із затвердженням вимог визначається орган чи особа, які будуть представляти інтереси найманих працівників щодо задоволення висунутих вимог. Даний уповноважений найманими працівниками на представництво орган є єдиним їх повноважним представником до моменту вирішення такого спору (конфлікту).

Окремо розглянуто питання необхідності дотримання строків розгляду вимог стороною роботодавця до моменту виникнення КТС(К).

На завершення виступу О. Атаманюк наголосила на позиціїВідділення вирішувати розбіжності насамперед за столом переговорів у відповідності до норм Закону. Також висловила побажання щодо поглиблення співпраці з працівниками юридичних служб підприємств у вирішенні проблемних питань, що виникають в колективах та стосуються соціально-трудових відносин, відповіла на поставлені питання.