О. Рево, головний спеціаліст сектору аналітично-інформаційної роботи та прогнозування відділення НСПП в місті Києві та Київській області
05 лютого 2018 року начальник відділення НСПП в місті Києві та Київській області Д. Коцупал взяв участь у черговій розширеній нараді з оперативних питань у голови Київської ОДА (далі – Нарада).
Засідання розпочалося зі вступного слова голови Київської ОДА О. Горгана. У ході наради були розглянуті питання щодо:
– стану реалізації проекту будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва;
– показників використання розпорядниками бюджетних коштів системи публічних закупівель ProZorro;
– передачі земель державної власності сільськогосподарського призначення об’єднаним територіальним громадам тощо.
Під час проведення Наради О. Горган представив новопризначених заступників голови та керівника апарату Київської ОДА, а також начальника Головного управління Державної праці Держпраці у Київській області Семчука Романа Івановича.
Також головуючий підсумував результати робочої поїздки Прем’єр-міністра України В. Гройсмана до Богуславського району Київської області, що відбулася 02.02.2018, з метою ознайомлення з роботою підприємств легкої промисловості.
Щодо першого питання порядку денного Наради, було повідомлено, що проектування Великої кільцевої автомобільної дороги навколо міста Києва було розпочато ще у 2005 році за ініціативи департаменту містобудування та архітектури ОДА. Враховуючи складність вищезазначеного проекту, у 2007 році було залучено у ролі замовника Службу автомобільних доріг у Київській області.
Заступник начальника Служби автомобільних доріг у Київській області В. Максимчук зазначив, що на даний момент зібрано вихідні дані для розробки проекту землеустрою, встановлено і документально зафіксовано землекористувачів та землевласників, виготовлено кадастрові плани земельних ділянок, що будуть вилучатися під будівництво автодороги, виготовлено збірні кадастрові плани в розрізі сільських рад та розпочато процес офіційного попередження землекористувачів про переоформлення.
Стосовного другого питання, що розглядалося на нараді, Директор департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Л. Лахтіонова поінформувала про показники використання розпорядниками бюджетних коштів системи публічних закупівель ProZorro та зазначила, що у Київській області звіти про укладені прямі угоди складають 78%. Також Л. Лахтіонова зазначила, що ProZorro має низку переваг, а саме: системне запобігання корупції, прозорість всього тендерного процесу, неприпустимість дискримінації заявок, об'єктивну оцінку тендерних заявок, простоту і легкість застосування тендерних процедур, перехід на електронний документообіг.
З приводу останнього питання Перший заступник голови ОДА А. Анісімов поінформував присутніх про передачу земель державної власності сільськогосподарського призначення об’єднаним територіальним громадам. Також А. Анісімов звернув увагу присутніх, що з 01 лютого 2018 року Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру розпочинає передачу сільськогосподарських земель до власності об’єднаних територіальних громад. Уряд схвалив відповідне розпорядження щодо передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад. Відповідне рішення було ухвалене 31 січня 2018 року на засіданні Кабінету Міністрів України за ініціативою Прем’єр-міністра України В. Гройсмана.
Голова ОДА також зазначив, що на сьогоднішній день актуальною залишається проблема функціонування незаконних автомобільних газозаправних пунктів (станцій), що працюють з порушенням вимог чинного законодавства України на території Київської області, діяльність яких здійснюється без дозвільної документації, що становить загрозу для навколишнього природного середовища та життя і здоров'я мешканців Київщини.
О. Горган підбив підсумки розгляду питань порядку денного Наради, надав відповідні доручення компетентним органам та службам і рекомендував вищевказану інформацію врахувати у подальшій роботі.