24 жовтня 2019 року відбулося третє засідання примирної комісії з метою вирішення колективного трудового спору (конфлікту) (КТС(К)) на комунальному некомерційному підприємстві "Олександрівський центр первинної медико-санітарної допомоги" (КНП "Олександрівський ЦПМСД") смт Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області, зареєстрованого розпорядженням НСПП від 13.08.2019.
У засіданні примирної комісії взяли участь члени примирної комісії від кожної зі сторін КТС(К), заступник голови Миколаївської обласної організації профспілки працівників охорони здоров'я О. Смалько, заступник головного лікаря з економічних питань КНП "Олександрівський ЦПМСД" П. Ротар та начальник відділення НСПП в Миколаївській області (Відділення) О. Євченко.
Керівник органу, уповноваженого представляти інтереси найманих працівників, Н. Дзензелевська зазначила, що у варіанті колективного договору, наданого стороною адміністрації, відсутній розділ про гарантії працівникам – членам профспілки працівників охорони здоров'я, що порушує ст.252 КЗпП України. Також, в проекті "Положення про преміювання" роботодавець визначає розмір премій одноосібно, що суперечить п.3 ст.247 КЗпП України.
П. Ротар звернув увагу присутніх на необхідність оптимізації штатної чисельності працівників КНП "Олександрівський ЦПМСД", оскільки, при збереженні наявної кількості персоналу, неможливе стимулювання праці медичних працівників.
За результатами обговорення примирна комісії прийняла рішення:
– звернутися до Миколаївської обласної організації профспілки працівників охорони здоров'я про надання методичної допомоги при розробленні проекту єдиного колективного договору на основі двох запропонованих кожної зі сторін КТС(К);
– призупинити роботу примирної комісії до 11.11.2019;
– сторонам спору погодити дату наступного засідання примирної комісії до 11.11.2019 та повідомити Відділення.
Відділення спільно з Миколаївською обласною організацією профспілки працівників охорони здоров'я надають консультації та методичну допомогу в розробці положень нового колективного договору.