E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Вересень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

     Нова модель вирішення трудових спорів в Україні      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01004, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

Практика вирішення КТС

А. Погодаєва, головний спеціаліст відділення НСПП в Дніпропетровській області

Відділення НСПП в Дніпропетровській області (далі – Відділення) сприяє вирішенню п'яти колективних трудових спорів (конфліктів), зареєстрованих у п'яти театрально-концертних закладах міста Дніпра, а саме:

О. Атаманюк, начальник відділення НСПП в Полтавській області

Відділенням НСПП в Полтавській області (далі – Відділення) здійснюються заходи щодо сприяння вирішенню колективного трудового спору (конфлікту) (далі – КТС(К)) на ДП "Полтавський комбінат хлібопродуктів" (далі – Підприємство), зареєстрованого розпорядженням НСПП від 12.06.2018 № 181-р.

А. Михайловська, головний спеціаліст відділення НСПП у Сумській області

Відділення НСПП в Сумській області (далі – Відділення) продовжує сприяти вирішенню колективного трудового спору (конфлікту) (далі – КТС(К)) між найманими працівниками та адміністрацією КП "Конотопське трамвайне управління" (далі – КП "КТУ"), який був зареєстрований Розпорядженням НСПП від 12.06.2018 року № 180-р.

А. Погодаєва, головний спеціаліст відділення НСПП в Дніпропетровській області 

Розпорядженням НСПП від 19.02.2018 № 071-р було зареєстровано колективний трудовий спір (конфлікт) (далі – КТС(К)) між найманими працівниками та адміністрацією ТОВ "ПРОСКО" смт Просяна Покровського району Дніпропетровської області.

 

Ю.Сиротенко, заступник начальника відділення НСПП у Волинській області

 

28 серпня 2018 року відділенням НСПП у Волинській області (далі – Відділення) проведено узгоджувальну зустріч зі сторонами колективного трудового спору (конфлікту) приватного науково-виробничого підприємства "Проект-Сервіс" (далі – ПНВП "Проект-Сервіс"), під час якої було розглянуто хід виконання третьої вимоги найманих працівників.