О. Клепач, головний спеціаліст відділення НСПП в Запорізькій області
21 січня 2019 року у приміщенні відділення НСПП в Запорізькій області (далі – Відділення) було проведено круглий стіл із представниками Запорізького обкому профспілок працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості та побутового обслуговування населення (далі – Обком профспілок). Захід відбувся під головуванням начальника Відділення С. Четвертака.
Відповідно порядку денного були розглянуті питання: основні завдання і напрями діяльності сторін зустрічі та стан соціально-трудових відносин на підприємствах житлово-комунального господарства.
У ході зустрічі голова Запорізького Обкому профспілок А. Малигіна зазначила, що Запорізький Обком профспілок налічує 87 первинних профспілкових організацій, членами яких є понад 24 тис. осіб. Поінформувала, що в грудні 2018 року заборгованість із виплати заробітної плати працівникам підприємств житлово-комунального господарства була відсутня. Проте, рівень оплати праці залишається недостатнім, тому ведеться робота щодо внесення до галузевої угоди положень стосовно підвищення рівня оплати праці працівникам житлово-комунального господарства на 20%.
Серед підприємств, що потребували особливої уваги Обкому профспілки у 2018 році, було відзначено КП "Облводоканал" Запорізької обласної ради та КП "Підприємство комунальної власності" м. Енергодар.
Також А. Малигіна зазначила, що вирішення питання погашення заборгованості із виплати заробітної плати, бачить шляхом розгляду індивідуальних заяв найманих працівників комісією по трудових спорах.
С. Четвертак поінформував про основні завдання Відділення, результати роботи щодо сприяння вирішенню колективних трудових спорів (конфліктів), прогнозування та запобігання їх виникненню у 2018 році.
По завершенню зустрічі були обговорені шляхи подальшої співпраці Відділення з Запорізьким Обкомом профспілок та напрями подальшої спільної діяльності, що сприятиме стабільності соціально-трудових відносин на підприємствах житлово-комунального господарства Запорізької області.