E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

     Нова модель вирішення трудових спорів в Україні      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01004, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

Б. Старунчак, провідний спеціаліст відділення НСПП в Закарпатській області

Впродовж 9 місяців 2017 року відділення НСПП в Закарпатській області (далі – Відділення) продовжувало виконання основних завдань, визначених Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", Положенням про НСПП, Положенням про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності НСПП та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються його діяльності. У першу чергу, це стосується таких питань як сприяння взаємодії сторін соціально-трудових відносин у процесі врегулювання колективних трудових спорів (конфліктів), що виникли між ними; прогнозування виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) та сприяння своєчасному їх вирішенню; здійснення посередництва і примирення під час вирішення колективних трудових спорів (конфліктів); забезпечення здійснення соціального діалогу, вироблення узгоджених пропозицій щодо розвитку соціально-економічних та трудових відносин в Україні; здійснення заходів із запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів); підвищення рівня правової культури учасників соціально-трудових відносин та ін.

 

З метою запобігання виникненню КТС(К) та стабілізації стану соціально-трудових відносин (далі – СТВ) упродовж січня-вересня 2017 року Відділенням здійснювались заходи щодо усунення 20 чинників, які призвели до загострення стану СТВ (далі – чинники) на 16 підприємствах у 17 випадках ускладнення стану СТВ.

Працівниками Відділення проведено 112 примирних процедур з метою врегулювання стану соціально-трудових відносин на цих суб’єктах господарювання. В кожному випадку загострення стану соціально-трудових відносин працівники Відділення здійснювали детальне вивчення та встановлення причин виникнення розбіжностей між трудовим колективом та роботодавцем, шукали шляхи їх вирішення, надавали консультації, роз’яснення, рекомендації щодо їх усунення.

Також упродовж 9 місяців 2017 року Відділення сприяло вирішенню 5 колективних трудових спорів (конфліктів). З них 3 ‑ зареєстровано у поточному році.

З метою вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) працівниками Відділення проведено 46 узгоджувальних зустрічей та 2 засідання примирної комісії.

Упродовж січня-вересня поточного року продовжувала тривати тісна взаємодія із завідувачами інформаційно-консультаційних центрів, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, роботодавцями та профспілками. Завдяки цьому Відділення отримувало оперативну, всебічну та достовірну інформацію про стан соціально-трудових відносин в містах та районах області, що дозволяло своєчасно реагувати на випадки загострення стану соціально-трудових відносин.

З метою підвищення рівня правової культури учасників соціально-трудових відносин відбувалось інформування громадськості про діяльність Відділення. На сайтах Відділення та сторін соціального діалогу опубліковано 33 публікації.