E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Вересень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01024, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

    MYK0406202018.05.2020 НСПП зареєстровано колективний трудовий спір (конфлікт) на комунальному некомерційному підприємстві "Обласний дитячий центр медичної реабілітації" Миколаївської обласної ради з вимогами найманих працівників щодо своєчасності виплати заробітної плати та збереження існуючих умов праці.
  Наразі, в умовах карантину, заклад позбавлений всіх можливих джерел фінансування (державного, місцевого, за рахунок власної діяльності). Тому, вирішення зазначених вимог в значній мірі залежить від позиції депутатського корпусу Миколаївської обласної ради.
  03 червня начальник відділення НСПП в Миколаївській області (Відділення) О. Євченко та представники трудового колективу взяли участь у засіданні постійної комісії обласної ради з питань регіонального розвитку, планування, бюджету, фінансів та інвестицій, під час якого було розглянуто питання фінансування КНП "Обласний дитячий центр медичної реабілітації".
     Начальник Відділення поінформувала членів комісії про реєстрацію колективного трудового спору та подальше призупинення дії розпорядження про реєстрацію за зверненням голови обласної ради. О. Євченко запропонувала депутатам підтримати пропозицію щодо вирішення питання фінансування закладу за рахунок перерозподілу обласного бюджету, що сприятиме зменшенню рівня соціального напруження та протестної активності найманих працівників.
   Голова Миколаївської обласної державної адміністрації О. Стаднік під час зустрічі з представниками підприємства запевнив, що сприятиме вирішенню питання із виплати заробітної плати до 10 червня.
    За результатами засідання комісії прийнято рішення щодо створення робочої групи задля вирішення нагальних проблем КНП "Обласний дитячий центр медичної реабілітації".