E-MAIL РОЗСИЛКА



Joomla Extensions powered by Joobi

КАЛЕНДАР НОВИН

Червень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

      Контакти НСПП: вул. Басейна, 1/2 А, м. Київ, 01024, тел. (044) 235 45 01, 235 44 43, e-mail www.nspp@nspp.gov.ua

Актуальні питання

 

     Відділення НСПП в Хмельницькій області

     8 червня 2011 року Хмельницькою обласною організацією профспілки працівників охорони здоров’я України спільно з Управлінням охорони здоров’я облдержадміністрації проведено практичний семінар із головними лікарями обласних, міських та районних лікувально-профілактичних закладів Хмельницької області з питань дотримання вимог трудового законодавства при проведенні оптимізації діяльності галузі охорони здоров’я.

     З актуальними питаннями трудового законодавства, новаціями в сфері оплати праці працівників медичної галузі та пропозиціями до проекту Трудового кодексу України учасників семінару ознайомили представники ЦК профспілки працівників охорони здоров’я України З.М. Васильова та Л.І. Гавриленко.

     На практичних питаннях, які повинен знати кожен головний лікар та працівник кадрової служби лікувально-профілактичного закладу області у своєму виступі зосередив увагу Ю.М. Вдовін, начальник відділу контролю за додержанням законодавства у південному регіоні – заступник Головного державного інспектора праці у Хмельницькій області.

     Завідувач сектора аналітично-інформаційної роботи та прогнозування відділення НСПП в Хмельницькій області О.М. Прощай ознайомила учасників семінару із повноваженнями і завданнями Національної служби посередництва і примирення, практикою вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) в області та позитивним досвідом роботи відділення НСПП в Хмельницькій області із врегулювання конфліктних ситуацій в лікувально-профілактичних закладах Красилівського району.

     На завершення семінару голова обласної профспілки працівників охорони  здоров’я В.С. Садома наголосила на високому професіоналізмі працівників відділення НСПП в області та неодноразових свідченнях ефективної співпраці галузевої профспілки та Служби у запобіганні та вирішенні конфліктних ситуацій в області.

 

 

 

Rivne210411Г. Гапич, завідувач інформаційно-консультаційного центру НСПП, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення Гощанської райдержадміністрації

Складовою стабільного соціально-економічного розвитку Гощанського району у 2010-2011 рр. було погашення заборгованості із виплати заробітної плати і недопущення її виникнення у подальшому, забезпечення державних мінімальних гарантій оплати праці, підвищення рівня заробітної плати та стабілізація її поточних виплат.
Саме тому пріорітетним напрямком роботи новопризначеного голови райдержадміністрації Г.М. Владичука, який за розподілом функціональних обов’язків є і головою районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, було вирішення питання із виплати заробітної плати працівникам району. 

 

     Тетяна Фокіна, завідувач сектора аналітично-інформаційної роботи та прогнозування відділення НСПП в Рівненській області

 

     DSCF0026До відділення НСПП в Рівненській області крім сторін соціально-трудових відносин підприємств, установ та організацій різних форм власності часто звертаються окремі громадяни. Значна кількість таких звернень носять індивідуальний характер та не стосуються основного напрямку діяльності відділення НСПП. Не зважаючи не це, відділення НСПП уважно підходить до розгляду звернень громадян як це і вимагається Інструкцією про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та організацією особистого прийому громадян у Національній службі посередництва і примирення та у її відділеннях в Автономній Республіці Крим та областях. Адже кожна заява, скарга є сигналом прояву невдоволення певними діями посадових осіб, в основному керівників, і є сигналом про наявність чинника дестабілізації стану соціально-трудових відносин, який поширюється на колектив.

     Так, 04 квітня 2011 року в результаті розгляду звернення юриста комунального підприємства „Екосервіс” м. Сарни щодо її особистого скорочення було встановлено напруження стану соціально-трудових відносин в трудовому колективі КП „Екосервіс”. Розгляд звернення проводився працівниками відділення НСПП в Рівненській області спільно із представником Територіальної державної інспекції праці в Рівненській області. Дане підприємство надає населенню, установам, організаціям та фізичним особам послуги з водовідведення. Чисельність працюючих складає 50 осіб.

 

                                                                                                                                  babich_t.l

 

 

 

 

Тетяна Бабич, начальник відділення НСПП в Хмельницькій області

 

 

 

 

 

 


 

     Стратегічними завданнями, що вирішувались Національною службою посередництва і примирення з моменту заснування Служби, залишилися завдання вирішення розбіжностей між власниками чи уповноваженими ними органами (представниками) та найманими працівниками виключно правовими шляхами, забезпечення в державі соціального спокою, стабільності та злагоди.

     Разом із запланованими у новому 2011 році заходами соціального спрямування (поетапним підвищення заробітної плати, відновленням міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень, запровадженням нового рівня мінімальної заробітної плати у розмірі 960 грн., погашенням заборгованості із виплати заробітної плати та інших соціальних виплат) зазначені вище фактори дозволили  НСПП у І кварталі 2011 року більш результативно впливати на поліпшення відносин між власниками і найманими працівниками, на зауваження соціально-гострих, стихійних виявів конфліктності у трудових колективах.

     Як результат, стан соціально-трудових відносин Хмельницької області в даний час можна оцінити як стабільний. Цьому сприяє нарощування обсягів виробництва в промисловості, покращання роботи більшості промислових підприємств, активна соціальна політика Хмельницької обласної державної адміністрації, обласної ради, місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, галузевих об’єднань профспілок, регіонального відділення НСПП в Хмельницькій області.

 

     Оксана Євченко, заступник начальника відділення Національної служби посередництва і примирення в Миколаївській області – завідувач сектора правового забезпечення

 

      mykolaiv_2Уміння спілкуватися зі сторонами конфлікту, розуміння психології соціальних партнерів, вміння побудувати свою тактику проведення переговорів під час вирішення колективних трудових спорів (конфліктів) можна вважати однією з визначальних професійних якостей арбітра та посередника НСПП. Розвиток наукових знань представників позаштатних інституцій НСПП, вдосконалення та збагачення їх навичок потребує оновлення досягненнями сучасної психологічної науки та практики. Саме виходячи з цієї потреби відділення НСПП в Миколаївській області приділяє значну увагу розвитку та збагаченню морально-психологічних компетенцій трудових арбітрів та незалежних посередників.

     Так, 31 квітня 2011 року у відділенні НСПП відбувся семінар-практикум "Психологічні закони етизації взаємовідносин сторін соціально-трудових відносин".

     mykolaiv_1Запрошена для виступу старший викладач кафедри педагогічної та психологічної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, практичний психолог Ляхова Валентина Петрівна звернула особливу увагу присутніх на закони етизації переговорного процесу, які впливають на якість та ефективність пошуку виходу з конфліктної ситуації, ознайомила учасників семінару з інструментарієм налагодження морально-психологічного клімату під час проведення примирних процедур. Учасники семінару-практикуму мали можливість виконати практичні вправи та отримати індивідуальну консультацію щодо вдосконалення власних комунікативних якостей.

     Така форма роботи викликає підтримку з боку представників позаштатних інституцій, адже можливість перевірити себе, отримати поради та визначити напрямки подальшого самовдосконалення поєднується на семінарах-практикумах з набуттям нових знань, ознайомленням із новітніми досягненнями психологічної науки та практики.